07 februari, 2012

Sju/Två.

Verkar vara lite list-galen för tillfället, oavsett hur konstiga frågorna än må vara. Jag har kanske någon undermedveten önskan om att få bli intervjuad, eller så.

Brukar du komma i tid? Ja, men mest i viktiga sammanhang, när jag ska träffa andra till exempel. Annars har jag en väldigt skev tidsuppfattning. Tänker att det tar tio minuter någonstans, och så tar det egentligen en halvtimme, lite så.
Har du bra kondition? Ha ha, nej, inte alls.
När blev du fotad senast? I torsdags, av Camilla.
Hur känner du dig nu? Bra. Har gjort en del saker idag som jag länge skjutit upp.
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart eller marinblått.
Blir du bra på kort? Ibland.
När och varför grät du senast? För inte så längesedan, men minns inte exakt när. Allt kändes väl hopplöst, antar jag.
Hade du en bra kväll igår? Nja, hade jobbig huvudvärk och det var måndag helt enkelt. Men "Får vi följa med?" med Filip och Fredrik lyste verkligen upp. Så bra!
Din favoritdryck på morgonen? Apelsinjuice och te.
Kan du laga mat? Jadå. Men jag bakar hellre.
Är du nyttig? Nej, det skulle jag nog inte påstå. Gillar choklad alldeles för mycket.
Är du blyg? Ja, väldigt.
Vilken tid gick du upp idag? Vid 9-tiden, tror jag.
Vilket TV-spel är ditt favoritspel? Älskar alla bilspel, typ Mario Kart.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? Ingen aning, har aldrig testat.
Har du spytt offentligt? Nej.
Jag sover: Mycket tungt.
Vad sa du senast? "Hej", till busschauffören.
Var du på festival i somras? Nej, tyvärr. Men om jag skulle gå på en nu i sommar skulle det definitivt bli Way Out West. Tänk att se Bon Iver live, liksom.
Vad skulle du behöva nu? Åka någonstans där det är soligt jämt. Men lite varmt te går bra det också.
Har du snygga skor? Ja, älskar mina skor.
Vad var det första du sa i morse? Vet inte om jag sa något, direkt, mer en suck kanske. Är ju så enormt morgontrött.
Har du sovit i din egen säng i natt? Ja.
Har någon annan sovit i din säng i natt? Nej.
Har du körkort? Ja.
Är du ensam nu? Ja.
Vad ser du fram emot mest denna vecka? Helgen. Alltid helgen. Har dock barnsligt höga förväntningar på "Kontoret" som börjar på söndag, älskar ju The Office.

Inga kommentarer: