22 september, 2011

Torsdag.

Kände för att fylla i en lista. Kände mig lite tråkig. Lite självupptagen kanske. Lite för negativ. Sen tänkte jag att, nej. Så jag fyllde i en lista.

Dagens humör: Glad till en början. Sen verkade det bara gå utför. Väldigt mycket utför.
Dagens mående: Trött och huvudvärk. Lite som varje dag på ett ungefär.
Dagens borde: Massor. Men det tar vi imorgon.
Dagens frisyr: Platt fall. Ehe.
Dagens smink: Det vanliga.
Dagens klädsel: Kjol, vitt linne, marinblå kofta och vad som en gång var vita Converse.
Dagens planer: Läsa i boken jag lånade på biblioteket förut, titta på The Killing och sova.
Dagens materiella vill-ha: En väldigt fin väska som jag nog ska köpa i helgen. Den är så fin. Och så tusen klänningar, förstås. Alltid.
Dagens fundering: Hur jag ska hinna med allt.
Dagens beroende: Kaffe. Ja, jag är där nu jag också.
Dagens tråkigaste: Att sitta still i fyra timmar i sträck.
Dagens längtan: Att allt jag oroar mig för snart ska vara över. Och gå bra, helst.
Dagens superlängtan: En resa till New York.
Dagens låt: Den här.

Inga kommentarer: