01 november, 2011

I somras.


Just nu känns det mesta lite dystert, även om det är höst. Jag gillar ju hösten, men det är redan första november och jag känner att jag inte riktigt hänger med. Så istället tittar jag på bilder från den bästa dagen på hela sommaren, när jag och Camilla tog med Lina till Borås djurpark. Hon fick det nämligen av oss i födelsedagspresent. Det var otroligt varmt och vi tog säkert tusen kort den dagen, bland får, björnar, lejon och en massa barnfamiljer. Idag saknar jag det lite, men om några veckor kommer Lina hem och då är vi samlade igen alla tre. Jag får helt enkelt tänka på det, utan att längta för mycket.

1 kommentar:

Matilda sa...

(svar)
Tack för peppen!
Skönt att känna att man inte är helt ensam om att tycka det är jobbigt. Den dagen jag får körkortet i handen kommer jag att vara så otroligt stolt över att jag lyckades, det är ju just det ögonblicket jag strävar mot. :)