24 november, 2010

Besvikelse.

Den här dagen har varit lite upp och ner eftersom jag försov mig imorse. För en gångs skull skulle jag gå upp klockan sju istället för nio, och klarade inte rikitgt av det. Tydligen. Och det var ju en himla tur att den lite viktigare saken den här dagen låg på eftermiddagen och inte tvärtom. Så jag packade väskan, gick på vittäckta gångar och satte mig ner i en stor sal för att lyssna. Och bland halvintressant prat fick jag ännu en gång ta del av en massa födomsfullt och elitistiskt. Då ville jag bara resa mig upp och gå hem igen. För precis då kändes allt så fel, som om jag missuppfattat precis allt jag trott innan.

1 kommentar:

Elina sa...

Cheer up and hang in there! Jag kommer snart hem och gör dig sällskap :)
Dessutom snöar det i Bristol! Jag får äntligen ta del av julkänslan som snön för med sig! underbart! :)
Saknar dig! Snart syns vi igen
PUSS <3