14 april, 2010

Ett stycke tid.

Sedan jag senast skrev ett blogginlägg har jag hunnit med en del. Jag har ägnat en hel dag åt att skriva ett stort prov som bedömmer allmänbildning och tyckt att det var ganska roligt. Det i sig kändes oroväckande. Jag har börjat se framtiden på ett annorlunda sätt. Gjort försök. Insett, ännu en gång, att jag är som en solcell, alltså fungerar som allra bäst när solen skiner. Jag har samlat vuxenpoäng utan att känna mig det minsta vuxen. Druckit uppskattningsvis trettio koppar te. Lyssnat på Simon & Garfunkel och tänkt på förra sommaren. Saknat. Hoppats på att den blir minst lika bra i år. Jag har förstått hur mycket det kommer kosta att sluta skolan. Något som fått mitt huvud att snurra mer än vad det redan gör. Frossat i en teknikpryl jag väldigt gärna vill ha och tänkt. Tänkt. Tänkt. Tänkt.

1 kommentar:

Beth sa...

Nej en annan klänning faktiskt! :D finns så jäkla mycket klänningar av alla dess sorter i butik nu.

men studentklänningen alltså. så jävla svårt ! vet inte alls vad jag är ute efter