05 mars, 2010

Post och Blodapelsin.


Blodapelsin är nog det godaste jag vet, i nuläget åtminstone. Jag som inte ens tycker om apelsiner i vanliga fall. Jag tror att jag kommer äta sönder mig på dem under helgen. Igår fick jag hem den bästa sortens post i form av en hög med böcker. Så fint att kunna köpa hem sex stycken böcker för mindre än två hundralappar, när man lever på att kunna försvinna till andra världar. Jag har även en förkärlek till bara högarna av böcker, att titta på dem, ta i dem, bläddra. Det är nästan lika trevligt att titta som att läsa.

Sedan hämtade jag också ut något som fick mig att le konstant för att det kändes så himla bra.
Mitt körkort.

2 kommentarer:

Klara sa...

Underbart Erika! Grattis ännu en gång till körkortet, härligt :)

Darling sa...

körkortet - jag längtar !!!