18 mars, 2010

Arton/Tre.


Jag skriver de sista meningarna på en del i projektarbetet. Det är inte så tråkigt som man kan tro, det är bara så himla mycket att skriva. Men jag lyssnar på något trevligt för att det ska bli lite, lite, lättare och för att det får mig att vicka på fötterna. När jag om några minuter är klar ska jag läsa ut en bok fylld av ånger, upprättelse och svek. Den är lika hemsk som den får en att tro att den är, men samtidigt så otroligt bra. De bästa böckerna är ju ofta en blandning av de två.

2 kommentarer:

Beth sa...

Vad har du gjort för projektarbete? (: Spännande

Beth sa...

Det låter hemskt att säga att det verkar intressant. Men jo, det verkar intressant, hemskt. Och kanske (elle väldigt) nödvändigt, säkert. Intressant, som sagt.

Jag gör en yearbook för mitt program tillsammans med en tjej till. Väldigt.Mycket.Jobb...:P (;