05 februari, 2010

%

Jag har inte haft en helt hundra procentigt bra dag. Jag fortsätter att halka omkring på alla glashala gator, men kan inte undvika det oundvikbara. Graciösa fall, kanske, men de är fortfarande lika förundmjukande och de gör lika ont. Fast viss uppskattning fick jag när jag bjöd mina projektvänner på fika, medan vi skrev ut ett halvt träd och letade ljudinspelning, och det var fint. Jag ska nog bädda ner min onda arm och värma mitt frusna jag med en kopp te, för att undersöka om dagen kan nå en mer hundraprocentig klass.
Det här är för övrigt helt fantastiskt. X.

1 kommentar:

Klara sa...

Hej Erika! Hur är det med dig, vad har hänt med din arm? Jag har hört att det har varit jättekallt här hemma! Jag känner definitivt igen mig när du skriver att man halkar omkring, man känner sig väldigt graciös! Ha det bäst!