19 januari, 2010

4000. 700. 19.

Fyra tusen ord. Mer än jag någonsin skrivit förut, i samma dokument. Det känns så otroligt mycket. Och vad består det av? Jag är inte riktigt säker. Jag tänker att det får bära eller brista, det har i alla fall varit det värsta jag gjort under mina snart tretton år i skolan. Hittils. Jag vet vad som väntar mig, men förtränger det. Det är bara dumt att tänka på det, det blir så mycket jobbigare då, det som som måste göras just nu.

Slut, finito. Snart ska jag se Snabba Cash.

3 kommentarer:

Klara sa...

Härlig jobbat Erika, det måste vara otroligt skönt att äntligen vara klar med den mardrömmsuppgiften. Njut av bion, och sedan måste du ge mig en utförlig recension av filmen!Kram

Camilla sa...

usch, vad jag hatar den uppgiften.. men nu är den inlämnad! det får bära eller brista. puss

Matilda sa...

jag vill också se den filmen!