04 november, 2009

4:e November.


Det har gått nästan två veckor. Jag har inte skrivit något, och det beror på så många olika saker. Hemskt mycket att tänka på, bortflugen motivation, ett lov som inte blev ett lov. Så mycket tråkigt att skriva i en blogg jag tycker om. Och tråkig vill jag inte att den ska vara. Kanske är detta något slags hej igen, eller kanske inte. Det får framtiden utvisa. Fast blir framtiden det minsta lik det som varit är jag rädd att det kommer dröja ett tag till.

Den första snön detta året lade sig på marken denna kväll. Just nu ser det ut som om någon strött pärlsocker över gräs och stenar. Det ger en fin stämning och jag har tänt ljus för att förstärka det hela.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Snö <3
En riktig skitvecka har det vart annars!! och lovet va det sämsta lovet jag någonsin har haft! USCH! Nu är det helg, filmmys och tända ljus? :)

camilla sa...

hahaha, jag är chockad över din svordom i min blogg ;D you go, Erika <3