29 september, 2009

Ruta.

A.P.C. - RUFFLED SHIRT CHECK

Jag tycker att den här rutiga blusen är så väldigt fin. Jag tycker i och för sig om nästan allt som är rutigt. För en tid sedan provade jag den här jackan och många gånger har jag funderat över om jag ska köpa en rutig halsduk. Men det ska vara rutor i rött och blått, och kanske lite grönt, allra helst.

Jag har för tillfället ett litet problem. Min hals har inte varit sig själv på många dagar och det börjar irritera mig en aning. Jag dricker så mycket te att jag måste springa på toaletten hela tiden, men det hjälper inte. Och jag har ätit sönder mig på ungefär alla halstabletter i butikernas sortiment. Jag vet inte vad jag ska ta mig till härnäst. Jag svänger förbi apoteket imorgon, tror jag. Det är min sista chans.

Inga kommentarer: