20 september, 2009

På väg, men vet inte vart.


Jag funderar ofta över hur den här bloggen ska vara, hur jag ska skriva och om jag borde skriva lite mer. Eller mindre. Om jag kanske ska publicera fler av mina egna foton, och fotografera så mycket jag bara kan. Vad jag egentligen har den här bloggen till. Det känns inte som om jag riktigt vet. Jag tycker att den förändras lite hela tiden och jag vet inte riktigt till vad. Vart den är på väg. Kanske jämför jag alldeles för mycket med omvärlden, eller så har jag inte samma längtan längre. Fast jag vill ju skriva. Speciellt i den här bloggen. Och saken är den att jag kanske bara måste intala mig själv att den är på väg mot något bra, och sluta tänka så mycket mer på det. Jag fyller den med precis det jag vill, och den ska varken vara speciell eller som andra.

1 kommentar:

Camilla sa...

Den är underbar som den är! <3