18 augusti, 2009

Tryffel. Tranbär. Citron. Hallon.


Det var den sista måndagen på min sommar. Jag åkte iväg till fina Göteborg tillsammans med en lika fin, om inte ännu finare, vän. Jag kom mest hem med sådant som jag verkligen behövde. Alltså låg det inte så mycket roligt i mina påsar. Vi fikade på ett himla fint fik som jag hört talas om, där de hade massor av fina bakverk och goda juicer. Jag hade önskat att det fanns något liknande här hemma, men det gör det inte alls. Här finns bara samma saker överallt, och det är så tråkigt.

4 kommentarer:

Beth sa...

:O

jag tror jag såg dig igår, i så fall. men kom inte på det förrän efteråt. blandade ihop allt, och är ju inte säker på hur du ser ut.

var du på topshop? iklädd en blå typ kappa?

Beth sa...

Japp, det var jag. Provade igenom hela skoavdelningen tror jag..:p

Men åh, vad dumt. Men då vet vi hur vi ser ut till nästa gång i alla fall :P

Beth sa...

Du, förresten! :D vart låg det där fiket, låter himla mysigt!

linnea sa...

vad var det för fik? dit hade jag velat gå och köpa lemonad. det är min favorit.