21 mars, 2009

Jag önskar att jag kunde gå bakåt i tiden.


För nästan precis två år sedan satt jag på en filt uppe på ett berg med mina allra närmaste vänner. Vi promenerade längs stigar och tog kort på nyutslagna blåklockor. Några drack cider och skrattade, medan andra bara tittade ut över staden. Jag minns det så väl än idag, för jag var så lycklig då. Jag var femton år och det pirrade i magen, hela tiden. Jag kommer ihåg att jag fick halsfluss ungefär vid samma tidpunkt, men att det inte gjorde mig det minsta ledsen inombords. Inget gjorde mig ledsen, . Jag saknar den känslan.

2 kommentarer:

em sa...

vet inte om jag har varit här förut, men jag gillar din blogg!
härligt att stöta på de där som man fastnar för.

Erika sa...

em: tack! och jag tror bestämt jag sett en av dina kommentarer förut :)