07 januari, 2009

Bläddra. Skratta. Älska.



Ännu ett jullov går till ända, och jag har bara ägnat tiden åt det som jag tycker om. Jag legat bland prickiga lakan och stäckläst två böcker. En av dem var bland de bästa jag läst, någonsin. Och vilken dag som helst planerar jag att öppna upp uppföljaren. Det har varit ett lov som innehållit långa sovmornar och många koppar varm choklad. Tre ensamma dagar och två vänner på besök. Men mest av allt har jag på nytt förälskat mig i den finaste kärlekshistoria som jag känner till. När jag tänker på den blir jag alldeles varm inombords.

3 kommentarer:

Cicci sa...

Vad var det för bok som var så bra? *nyfiken*

Beth sa...

Också nyfiken på vilken boken är! (: Jättefina bilder, för övrigt och som alltid !

Erika sa...

Cicci & Beth: "Män som hatar kvinnor" var boken. Av Stieg Larsson. Ganska gammal, men bättre sent än aldrig ;)