13 oktober, 2008

Jag orkar inte längre.

Jag mår inte alls bra och funderar över allt. Studerandet gör mig svag i hela kroppen. Jag vill inte gå upp ur sängen på mornarna, älskar att komma hem och orkar ingenting därimellan. Just i detta ögonblicket känns det som om jag nått botten. Trötthetsbotten. Imorse gjorde jag valet att stiga upp ur min säng istället för att ligga kvar, gick till skolan och tyckte om en timme av dagen. Imorgon blir det annolunda, om jag får bestämma. Då ska jag inte kliva upp.

4 kommentarer:

Linnéa sa...

Nej, fy. Inte jag heller. Är så trött så jag håller å att falla ihop.

anna sa...

så sjukt trött på allting!, precis allt. helger går alldeles för snabbt också.

Camilla sa...

håller med... idag, vaknade jag kl 5 och mådde dåligt, och jag var glad över det; väldigt glad över att slippa skolan! har ingen energi kvar..
<3

Erika sa...

Linnea: Jag också. Ibland önskar jag att jag gjorde det, så att jag fick slippa allsammans.
Anna: En helgdag till och jag skulle vara gladare. Plus att de kunde gå lite långsammare också :)
Camilla: Jag tycker det var bra att du stannade hemma, ibland förtjänar man en dag ledigt för att slippa allt <3