16 oktober, 2008

Glädjen Försvann.





Idag önskar jag att världen kunde vara som på bilderna. Jag är rädd för att hösten håller på att nå sitt slut. Snart har alla löv fallit och hela världen kommer att bli grå och tråkig. Jag tycker om det men jag hade önskat mig en längre höst. Imorgon är det, återigen, fredag och efter fjorton o femton är det helg. Det går inte beskriva hur mycket jag älskar helgerna.

Ikväll ska jag se en teater jag inte vill se, återigen. Jag kommer att sitta där och vara den enda som inte prasslar med en godispåse, och kanske somnar jag till en stund. Högst troligt.

2 kommentarer:

Beth sa...

Bilderna säger vår. Pepp, pepp.

Erika sa...

Beth: Hehe, ja.. det liknar ju vår på bilderna egentligen, men de är tagna för två veckor sedan :) Och det är liksom den underbara höstkänslan jag hade när jag tog bilderna jag vill ha tillbaka.