19 oktober, 2008

Cheesecake, och ingen tysk grammatik.



Lite blåbär, digestivekex, vit choklad och en massa annat gott. Det blev en alldeles underbar cheesecake. Mättande, men ändå helt underbar. Det tyckte resten av min familj också. Och mycket blev det över, så att det räcker hela veckan. Oh

Denna söndagskväll ska jag ignorera mina tyskaböcker, ännu en gång, och titta på film med min syster. Kanske dricka te och äta en smörgås. Inte bry mig om att jag ska tillbaka till skolan imorgon. Bara plocka bort det från mina tankar.

4 kommentarer:

cornelia sa...

åh fyfan vad gott. och näh, jag tänker också lägga mina spanskaböcker åt sidan ikväll.

Camilla sa...

ååhh, jag vill ha cheesecake... <3

Matilda sa...

åh, vad gott det ser ut! mums!

hanna-karolina sa...

Tack för kommentaren. Du, har du recept på den där kakan? Den ser otrolig ut.