18 september, 2008

Känslan av att vilja vara liten igen.



Lite mjukare, lite tjockare, lite skönare, lite finare, lite roligare. De är inte som andra sockar. Jag känner mig som tre igen varje gång de sitter på mina fötter. Det enda som saknas är de små gummiprickarna på fotsulan som hindrar en från att halka. Annars är vi tillbaka år 1994 igen.

Vilken fin dag det har varit idag. Jag följde med som smakråd på stan åt några vänner och önskade att jag också kunde hitta något. Dessutom är det en riktig höstdag och ikväll ska jag fika med en vän jag inte träffat på flera veckor. Fantastiskt.

2 kommentarer:

cornelia sa...

haha åh vilka charmiga :D

Hanna sa...

haha :) vad coolt !! jaa jag tycker dom är snyggare än vanliga converse :D, men du ? är det inte du som går i min gympagrupp ?? :D