13 september, 2008

Antingen är det Fantasilöst eller Bra. Kanske båda.




 
Allting jag vill ha kommer från samma plats. Det känns inte så fantasifullt, precis. Men gör det verkligen någonting, egentligen? Kläder som kläder. Tycker man om dem så gör man. Det bra är att det mesta passar så bra tillsammans.

1. De finsate västarna är de utan knappar, för de använder man ju ändå aldrig. Den här har också ett himla fint mönster. 2. Jag har någon slags förkärlek till marinblått. Och jag kavlar upp mina ärmar vad jag än har på mig. Det enda som kunde varit annorlunda är längden. Långa tröjor är skönare. 3. Kjolen som nog är en av de finste jag sett på länge. På bild, dock. Jag har en känsla av den inte är lika fin i verkligheten, ännu mindre på. Jag ska ta reda på om det är sant.

bilder: monkigirl.com

2 kommentarer:

Hanna-karolina sa...

Monki är fint. Problemet är bara att det är så svårt att hitta de plagg som man ser på hemsidan. Men men. Fridens!

Erika sa...

Hanna-Karolina: Jag håller med dig. Jag hittar inte ofta det jag letar efter :/