22 juni, 2008

En Blå istället för en Röd.


En väldigt fin kjol från Topshop. Lik den omskrivna röda och randiga varianten. Jag gillade den men tycker nog ändå om den här lite mer. Kanske för att jag oftast klär mig i blått. Och för att jag gillar blått lite mer än rött.

Jag lyckas inte få bort min eländiga huvudvärk (därför bloggar jag så lite) och det är hemskt. Jag vill hellre sitta på ett fik i flera timmar med en massa vänner än att sitta inne och dricka litervis med te, orklös. Imorgon är det ny vecka. Då ska den vara borta.

bild: topshop.com

6 kommentarer:

Lana sa...

Vilken söt kjol!

Lina sa...

Jag gillar den röd-vita mer faktiskt! Men den kanske är för jag är helt insnöad på Miu Miu...

Mathilda sa...

Åh, vilken snygging. Helt perfekt då halva stan springer omkring med en röd-vit... Haha!

Erika sa...

lina: Jo. Jag tycker att den blåa också andas lite Miu Miu faktiskt, men att den är lite mindre "kopierad rakt av"..
mathilda: Precis! Det är skönt att veta att man inte springer på en massa folk som ser likadan ut som en själv ;) He.

Beth sa...

Jag håller med dig! Den blåa är lite bättre, lite snyggare :P

elin sa...

oh vilken fin!