24 maj, 2008

Ett par extra runda ögon.


Runda galsögon. Ja. Tanken har slagit mig. Jag skulle aldrig köpa mig ett par från Karen Walker, även om de är otroligt snygga, antagligen snyggast så är prissumman för extrem. Men om jag stötte på några för en femtiolapp sådär skulle jag slå till. Bara för sakens skull. Om det nu någonsin sker, vill säga.

Nu ska jag göra ett stort och fint kort till min mor, sedan ska jag dricka massor av vatten och läsa gamla tidningar. Det tycker jag är lite trevligt.

3 kommentarer:

Beth sa...

Snygga som tusan! Men om jag skulle klä på mig en par sådana skulle jag nog börja rulla. Runt ansikte + runda glajjor känns tyvärr inte som en helkul kombo... :/

Erika sa...

Beth: Ja. Jag har också ett runt huvud. Jag skulle nog inte få ett par extra ögon utan ett par extra kinder :P Men det vore kul att ha ett par. Ändå.

lia sa...

så sant! sånt där man köper för coolhetens skull men som inte är något plånboken vill rånas för. dessutom finns de säkerligen i billigare varianter lite här och överallt :)