06 augusti, 2007

Stockholms gator.



Streetstyle är kanske den största källan till min inspiration. Kläder och utstyrslar utvalda av vanliga människor. Och jag vill flytta till en storstad, där man kan gå klädd som man vill. I Köpenhamn var jag aldrig tveksam till hur jag gick klädd för ingen skulle bry sig speciellt ändå. Här där jag bor skulle alla titta. Och jag gillar inte när alla tittar.

Ps. Jag har cyklat massvis de här två senaste dagarna. Minst en mil varje dag. Det känns skönt men det var förbannat varmt.

bilder: facehunter.blogspot.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

ERIKA ELLINOR SKRIVER FRN ROM NU , VIKTIGT ERIKA, JAG KOMMER HEM PO ONSDAG den 8 OCH JAG HAR KOLLAT NU OCH JAG HINNER MED ATT GO PO SAHARA HOTNIGHTS? JAG OCH CORRE HAR BESTEMT ATT TREFFAS KLOCKAN HALVSJU/SJU PO TOGSTATIONEN PO ONSDAG OCH SEN GO TILL LISEBERG, CORNELIA KOMMER RINGA DEJJ IMORN,OCH PRATA MED DEJJ TYP, SEG TILL HERE I KOMMENTARSAKEN OM DU VILL HENGA MED?!!!!

akire sa...

AAAAAAAAH! Klart jag vill med !!!!!!!!! ofcourse ! <3