12 augusti, 2007

Kara Janx.



Jag har alltid tittat på Project Runway. Tycker det är bättre än Top Model. Okej, bara lite bättre. Jag skapar mina egna favoriter och flinar åt hur omogna deltagarna oftast är. Skitkul.

Men jag har följt alla säsonger utan att riktigt hitta en klart favoritdesigner. Många har varit bra men ingen något speciellt.


Så hittade jag den här klänningen. Den underbara klänningen som man kan göra lite hur man vill med. Eller använda som långkjol. Jag blev paff, lycklig och lite deppig på samma gång. Priset.


Designern är Kara Janx, som var med i andra säsongen av PR. Jag blev ännu mera paff. Jag la inte direkt märke till hennes kreationer under programmets gång, men nu gör jag definitivt det. Hon blir nog en favorit.

Titta bara på Höstkollektionen.

bild: activeendeavors.com

1 kommentar:

camilla sa...

vaa??? har hon gjort den!!??? :O